1. Întrebări despre produse
De unde apare informația din produsele voastre?
În funcție de produsul despre care vorbim acesta poate fi rezultatul mai multor factori. Informația cu bază științifică este fundamentată în rezultatele celor mai recente studii, lecturi consacrate în domeniu și cursuri care abordează subiectul respectiv. De asemenea, colaborăm cu experți în vederea verificării informației oferite și a completării acesteia cu rezultate din experiența proprie. De aceea, suntem întotdeauna în căutare de noi experți care să se alăture scopului nostru, acela de a construi o bază de date atotcuprinzătoare pentru părinții care caută îndrumare.
De ce să aleg produsele voastre?
Sunt trei motive principale pe care le-am identificat în majoritatea recenziilor primite de la părinții care au beneficiat de produsele noastre: primul – calitatea informației (produsele noastre își propun să cuprindă cele mai noi descoperiri în domeniu), al doilea – caracterul atotcuprinzător al fiecărui produs (nu vei avea nevoie de îndrumări suplimentare în procesul de documentare) și al treilea – modul relaxat, distractiv în care tratăm fiecare subiect (vei observa că te vei informa râzând).
Nu sunt sigur ce produs mi se potrivește. Cum aș putea alege?
Pentru că încercăm să oferim variante care să acopere fiecare nevoie, este posibil să găsești mai multe produse destinate aceluiași domeniu. Dacă ai nevoie de consultanță în a alege, te invităm să ne scrii la [email protected], iar noi îți vom oferi toate informațiile necesare. De asemenea, găsești și în descrierea fiecărui produs cuprinsul acestuia, iar dacă acasă descoperi că alegerea nu este cea bună pentru tine, există posibilitatea de retur în primele 30 de zile (da, ne poți contacta chiar și pentru produsele electronice).
Înlocuiesc produsele voastre consultul de specialitate?
Nicio informație găsită în produse fizice sau în sfaturi acordate în mediul online nu ar trebui să înlocuiască un consult de specialitate. De aceea, te îndemnăm întotdeauna să recurgi la o programare medicală oricând ai nevoie.
Aș dori să comercializez produsele voastre în magazinul meu fizic ori în cabinetul sau clinica mea. Cum pot face asta?
Colaborăm cu drag în acest sens și ne poți scrie pe adresa [email protected], iar noi îți vom oferi detalii despre acest proces.
2. Întrebări despre comenzi
Pot returna un produs?
Pentru a returna un produs fizic este suficient să trimiți un email la [email protected] în cuprinsul căruia să specifici despre ce produs este vorba și numărul comenzii. Poți face acest lucru în primele 30 de zile de la primirea coletului. În cazul produselor electronice, natura acestora nu permite realizarea unui retur clasic, însă, având în vedere că scopul nostru este să oferim soluții care să te ajute într-adevăr cu rolul de părinte, ne poți scrie pe adresa noastră de email chiar și în acest caz.
Cum și când vor fi livrate produsele?
Produsele fizice sunt livrate folosind serviciile unei companii de curierat rapid sau prin livrare la Easybox. Ne dorim să beneficiezi cât mai rapid de informația căutată, de aceea ne străduim să îți livrăm produsele în 3 zile lucrătoare. În ceea ce privește produsele electronice, vei primi un link pentru a le accesa pe adresa de email pe care ai introdus-o în momentul plasării comenzii. Le vei putea accesa și în contul creat pe site.
Când apar „coletele speciale”?
Încercăm să transformăm fiecare experiență a primirii produselor noastre într-una specială, însă în unele perioade ale anului (Crăciun, Paște, 8 martie, 1 iunie etc), realizăm o serie de colete speciale. Pe paginile noastre de socializare, adică Instagram – @parents.inc, Facebook – @parents.inc și TikTok, ai ghicit @parents.inc, anunțăm momentele în care acestea sunt disponibile.
Pot anula o comandă plasată?
În eventualitatea în care vei dori să anulezi o comandă privind produse fizice, te rugăm să ne trimiți un email la [email protected] menționând numărul comenzii. Desigur, nu vom fi indiscreți, însă ne-ai ajuta dacă ai transmite în cererea ta și motivul pentru care ai luat această decizie.
Care sunt opțiunile pentru plată?
Pentru produsele fizice poți opta între plata ramburs la curier sau plata cu cardul direct pe site ori la Easybox. În ceea ce privește produsele electronice, acestea pot fi achitate doar prin plata cu cardul.
Cum pot obține factură cu datele firmei?
Există posibilitatea de a introduce date separate pentru facturare în momentul plasării comenzii. În situația în care nu introduci date diferite, vor fi preluate automat cele oferite pentru livrare. Dacă ai omis introducerea detaliilor firmei tale, poți trimite un mail la [email protected], menționând aceste date și numărul comenzii.
De ce trebuie să creez un cont atunci când cumpăr ceva?
Având în vedere natura electronică a unor produse și faptul că ne dorim ca accesul tău la acestea să fie nelimitat în timp, toți utilizatorii trec prin acest pas în momentul plasării unei comenzi.
Am întâmpinat o problemă tehnică. Ce fac?
Scrie-ne te rog pe adresa [email protected] un email cuprinzând detalii despre problema întâmpinată iar noi vom reveni cu o soluție.
Cum pot aplica pentru ajutor gratuit?
Știm că a fi părinte vine la pachet cu o mulțime de cheltuieli, de aceea încercăm întotdeauna să stabilim prețuri rezonabile pentru produsele noastre. Dacă totuși acestea îți depășesc bugetul, ne poți trimite un email la [email protected], iar noi te vom ajuta să obții o variantă gratuită a produsului de care ai nevoie.
3. Întrebări despre PARENTS.INC
Cum mă pot alătura echipei voastre?
În secțiunea „Hai în echipă!” din meniul site-ului vei găsi detalii despre acest subiect, însă dacă ai o propunere specifică pe care vrei să o faci membrilor PARENTS.INC, te invităm să ne trimiți în acest sens un email la [email protected].
Ce fel de persoane căutați pentru a face parte din echipa voastră?
Ne dorim să cunoaștem și să colaborăm cu: experți (medici, nutriționiști, persoane acreditate în diverse domenii legate de creșterea copiilor), părinți care împărtășesc din experiența avută în diversificare sau în anumite momente de tranziție (spre exemplu trecerea de la pampers la oliță), dar și persoane care doresc să fie implicate în realizarea videoclipurilor de promovare, a administrării paginilor de socializare, în dezvoltarea produselor sau în procesul de ambalare a acestora.
Vreau să discutăm despre unul din subiectele abordate de PARENTS.INC în cadrul unui podcast, articol sau al unei emisiuni. Cum vă pot contacta?
Iubim să ducem mai departe sfaturile unei noi mișcări de parenting, una simplă, eficientă și distractivă atât pentru părinte, cât și pentru copil, așa că am fi onorați să ascultăm propunerea ta. Ne poți scrie detalii despre aceasta pe [email protected] unde te rugăm să incluzi și un număr de telefon pentru a facilita discuția.
Pentru orice alte întrebări, ne poți găsi la adresa de email [email protected] sau la numărul de telefon 0756 38 38 95, unde putem comunica ușor cu ajutorul WhatsApp sau Telegram.